Saturday, May 21, 2011

maaf

aku sesak dgn setiap tanya kau
aku jadi amarah
hingga rasa mahu nangis dan jerit semahunya
dan kadang aku bosan.
apa kau mahu
hingga aku tiada ruang untuk rasa sedikit aman
aku penat beremosi
aku nangis sendiri
tak tertanggung kali itu!!!!!
maaf aku benar marah dengan laku kau
kali itu betul mau kau rasa bahang aku
untuk kau faham aku mahu ruang.

aku ini jika kau benar mahu tahu
marahnya deras dan keras
muka ketat garangnya jelas
bicaranya pedas
dan aku jika kau benar faham hingga kenal
sisi aku yang simbolnya begini
+
kau akan benar2 tahu aku.

hingga buat aku tahu posisi kau.

4 comments:

  1. Jika benar beliau buatkan bunga menangis,
    Maka tiada pilihan yang dapat dipilih,
    Tunggu sehingga Singa Betina tukar simbolnya,
    Apa lakunya?

    ReplyDelete
  2. aku cuma harap punya pilihan untuk pilih
    maka xperlu ubah simbol..
    cuma bimbang diri terlalu selfish.
    selfish kah aku??

    ReplyDelete
  3. Diciptakan otak untuk berfikir,
    Dikurniakan akal fikiran untuk membuat pilihan.

    Tepuk dada,tanya cup apa! XD

    ReplyDelete
  4. sebab otak lelah berfikir
    makanya jadi tak tahu dan bingung terus.
    adanya akal fikiran daya upaya aku cuba
    harapnya tak salah hitung apa2
    dan cup apa.

    ReplyDelete